fredag den 2. november 2012

Forandring fryder ---- eller Lidt om Genbrug og PERFEKT er ikke målet





Molly's kurv fandt jeg i en Genbrug
Køn har den vist aldrig været
den er stor og Molly kan li den
og den er hævet over gulvet






Så det er rent æstetisk
at den skal forbedres

Jeg har i sin tid fundet solide dækkeservietter i Genbrug
.... og kun brugt dem 1 gang.
Så lå de der ... 
... og var lige ved at ryge tilbage til Genbrug 
da jeg pludselig så dem som solidt stof velegnet til et tæppe

Derefter var det ingen sag at sy dem sammen og 
VUPTI
en Hundekurv en hel del kønnere
til ganske få penge

Selve kurven: gratis
Tæppet : 30 kr






Jeg er ikke der i mit liv
at syningen er eller kan blive perfekt

jeg er der hvor det perfekte
ikke er nødvendigt

Nu sidder jeg med kaffen
er glad
nyder kurven
og ikke mindst 
at jeg KUNNE og GJORDE det






Ingen kommentarer:

Send en kommentar