fredag den 30. november 2012

Postet en Pakke.... og lidt om en POWER-Kvinde


I dag er dette ATC-sendt til en Blogveninde
med rigtig meget Power
på den blide omsorgsfulde kloge måde
Hun er trofast og loyal og har fulgt mig siden jeg
landede her på Planeten

TAK FOR DET


Egentlig kan jeg bedre li at snakke om
WOMAN-POWER
Vi er jo KVINDER i vores alder

Du kan møde hende her

Kærlighed sagde Losarinas Mor

......hvilket herligt forunderligt navn iøvrigt....

Hun skriver livsklogt og hverdagens glæder og udfordringer
og garnerer det med finurlige fotos

Absolut værd et besøg!




2 kommentarer:

  1. Jeg rødmer og takker ydmygt:)
    Bliver altså rørt over dine ord !
    Tak :)
    Og nu til MIN tak; Tak søde, gavmilde Siffe- jeg er vild med dit kort !
    Du sparker mig virkelig længere og længere hen i mod, at jeg skal have vækket en del af min kreativitet, som har sovet rigtig længe og tak for det :)
    Garnet er bare så meget mig :) Og jeg har allerede en lille liste af ideer med det. Tak igen, jeg er glad for at have fundet dig :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at ku gi lidt tilbage ... Miri

    Glæder mig til at se resultatet ... om laaaaang tid ;)

    SvarSlet