fredag den 7. december 2012

Papirstof billede med symaskinen ... og våde sokker


Så lod det sig gøre
Efter en tids kamp med symaskine
som knækkede sine nåle af arrigskab over min uvidenhed
Jeg har ikke syet på den før trods det den er både ny og gammel for mig

Jeg havde netop erhvervet den i 2005
lige før jeg blev 'samfundsramt'
og den har stået -næsten- urørt 

Nu skal den så bruges
selvfølgelig
med broderefod på  

Trods alt besværet
og takket en hel del maskinnåle
en håndfuld tålmodighed
en væltet hundevandskål 
der netop var fyldt op
hvilket resulterede i våde sokker .....

Hmmm.... udenomsnak

Jeg er tilfreds med billedet
(hvilket er sjældent)
det var besværet værd

3 kommentarer:

  1. Du laver mange SÅ skønne ting, dejligt at følge med i, :)

    SvarSlet
  2. Jeg nyder virkelig at følge dig gennem disse kunstneriske processer. Vildt inspirerende (jeg får bare ikke handlet på al den inspiration..)
    Elsker din legende tilgang til processen.

    SvarSlet
  3. Jette dejligt at vide ;-)

    Miri Tak skal du ha ... du er min insoiration

    SvarSlet