søndag den 10. februar 2013

Længe Leve den BLAA .... eller Genbrug er godt!


... avis , selvfølgelig

En fuld funktionel rejseskrivemaskine
den bærbares forgænger


Dette dejlige stel
i  lime grøn








Da genbrug plusli er in
er priserne steget gevaldigt
især i butikkerne

i DBA kan der stadig 'pruttes'
og det holder jeg af

Ting skal forblive i flow
og ikke sumpe i skabe

Mit 'Blå Blomst' er nu vandret videre til Ældsten
det er store tunge middagstallerkner
Hvad skal de stå i mit skab for?
De er for tunge og uhandy
disse er små ovale 
og ikke mindst

LIMEgrønne



2 kommentarer:

  1. Jeg håber virkelig, at har lyst til at invitere mig en dag, så vi kan spise lidt godt sammen, af det lime grønne :)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg har lyst .... det er overblikket der mangler ..... det der med stress som du vist osse kender ;-&

    SvarSlet