lørdag den 23. februar 2013

Tiden er elastisk og relativ ... samt individuel!


Herude er så vindigt
koldt
at det tager tid at ryste dynen af sig

Idag blev varmen holdt vedlige
af en længe ventet
blogveninde
der dukkede op 
til frokost, hygge og snak

Tidsmaskinen var på spil igen
og havde sat tempoet op
så plusli var timerne gået

Jeg undrer mig 
at tid der kan måles så præcist
på millisekund
kan opleves så forskelligt

Timerne var sekunder
 for mig i dag ved dette nye møde
sekunder fulde af positiv energi
mens sekunder er timer
ved besøg hos min tandlæge

Jeg nyder stadig besøget
alene nu 
men med den resterende varme
fra både gæst og brændeovn

Kan gerne gentages

4 kommentarer:

  1. S dejligt med et besøg der efterlader ønsket om gentagelse - heldige dig :)

    SvarSlet
  2. Ja det var dejligt .... er dejligt .... at få nye veninder .... imin alder ;-) dejligt

    SvarSlet
  3. 1000 tak for at lukke mig ind i varmen :) Jeg er meget beæret over at have fået lov til at besøge dine planeter, at få lov til at tilbringe disse hurtigt flyvende Lørdagstimer i dit inspirerende selskab.
    Men der var så meget vi slet ikke nåede ! Så jeg er åben for flere invitationer :)
    Tak :)

    SvarSlet
  4. Tak ilm Miri ..... det glæder mig ... sikke langt vi kom omkring <3

    SvarSlet