tirsdag den 19. marts 2013

'*Doily-Dame*..... hvor er du?..... efterlysning.... .... gammelt løfte


.... til en bloglæser.

Jeg skrev om garn
om at ha rigeligt

Hun skrev om at mangle garn

Hun hæklede doily'er
Sådanne små blondeagtige stjerner

Jeg var på højskole
men ville sende garn når jeg kom hjem igen

og det fik jeg ikke gjort

Jeg vil det gerne
men ka ikke huske hvem det er ?

Så 
hvis du læser her
'Doily-dame'
så send mig en besked og du skal få garnet

Ca 1 år for sent eller
måske 2 ;-)



4 kommentarer:

  1. LOL åh,hvor er du sød og med en meget meget god hukommelse:-) Det var mig, der hæklede doiley på livet løs mens du var på højskole. Jeg har haft pause fra dem og lavet andre ting, mens jeg er flyttet til Samsø i mellemtiden. Men sjovt nok har jeg lige tænkt, at jeg vist snart skulle hækle flere doileys - så jeg vil stadig være voldsomt glad for at modtage dit fine garn. Mine oplysninger er: Marianne Koldby
    Sælvig 34 A
    8305 Samsø

    Jeg betaler naturligvis meget gerne for porto

    På forhånd tusind tak Siffe - det vil jeg glæde mig til

    SvarSlet
  2. Ahhh det er dejligt ... jeg har hukommelse hvad angår garn - smiler
    nu må jeg få det pakket ....

    SvarSlet
  3. Det er skønt, du stadig vil sende det videre ud i verden, endelig ikke stresse over det. Pludselig en dag dumper det i min postkasse her på Samsø, og jeg har forventningens glæde så længe:-)

    SvarSlet
  4. Kære Tante
    Som du måske fornemmer eller læser ....så foregår det ekstra langsom på Planeten for tiden, Dit garn har skam fundet en kasse og er hoppet i den. Nu skal det bare pakkes ind og skrives adresse på og finde vej til postkassen....... Små skridt er mottoet for tiden.
    Kh Siffe

    SvarSlet