onsdag den 6. marts 2013

Endnu en dag på kontoret.....



... det ka man næsten ikke kalde det
bortset fra jeg har brugt masser af rigelig tid her ved skærmen

Jeg leger!

måske enkelte har bemærket at jeg laver små video'er

først med et igangværende mini-kursus

HowToDo Journal

idsg har jeg lavet hilsener til venner og familie jeg ikke ser så tit
og gerne vil vise jeg holder af dem.

At få kamera telefon og pc til at samarbejde
er ikke lige til højrebenet
menmenmen

det er GJORT!

Og jeg er pærestolt
at jeg ku!
Trods hjernen indimellem koger

Stor sejr
nu kan jeg sige hej
til Elisabeth på 3 uger
der selvfølgelig savner Farmor

Næste skridt er at Skype
så jeg kan følge med ;-)
trods den lidt lange afstand


2 kommentarer:

  1. Du er for sej !!
    Knus fra mig, der håber snart at kunne komme igen :)

    SvarSlet
  2. Åh Miri du skønne dejlige jeg vil blive rigtig glad for endnu visit, jeg mailer ;-)

    SvarSlet