søndag den 3. marts 2013

Video 2 igang med Journalen


Er der noget jeg er rigtig god til
så er det at føle mig forvirret
Det er en disciplin jeg har udviklet
til perfektion indenfor de sidste år.

Nu ved jeg ikke hvordan det opleves udefra
men INDEFRA er det .....
.... øhhhh...
FORVIRRENDE

Nå men som meget andet er det vel en vanesag.

Jeg skriver dette fordi forvirrethed gør det vanskeligt at bevare overblik og control over det jeg foretager mig
lige nu f.x
mit lille online kursus

JOURNALS-HowToDo

for det er vel det det må hedde? 

Det er forsøget med Video
der *sætter sindet i oprør*


Hvordan FAND** ka det være så besværligt!!!

Hmmm jeg gir nu ikke op så nemt 
få jer et grin
af billederne
bare lyt til ordene ikk

.... og sluk så bare når billederne forsvinder
de sidste 10 min er sort skærm
hvor man kan høre mig 
tørre siderne i bogen over med vådserviet

... og JA nu skal vi igang med bogen

Fat GESSO, acryl farve 
og kom igang
selv om solen skinner udenfor 
er der nok tid til lidt kreativitet



Ingen kommentarer:

Send en kommentar