onsdag den 3. juli 2013

Her har I mig tilbage ....


ENDELIG!!!!

Min pink pc er blevet strømforsynet igen.
Det har taget sin tid  - men blev klaret med et besøg hos Elgiganten efter en universal strømforsyner.

Tænk hvis det var så enkelt at blive som ny igen - smiler 
Det gad jeg nu godt.

En kort Status her fra Planeten:
  • aftrapning af antidepressive medicin - laaaannnngsomt hårdt men godt . Lige efter  hver trin følger 4 ugers påvirkning af centrifugalkraften hvor humøret fiser rundt og kræver sine sofadage. Derfor har jeg et ½ års abonnement på TV2film. Se det er ikke så ringe endda.

  • Endelig har jeg fundet løsning på min manglende læseevne. NOTA hedder det. Først selvfølgelig min egen svære erkendelse af ikke kunne læse derefter åbnes mulighederne.  Muligheden hedder NOTA og E17. Her kan jeg høre lydbøger og enkelte med samtidign ene i CO tekst.

  • Kunsten florerer her. Nu 2 udstillinger hvori jeg deltager med hhv 2 og 3 billeder. Den ene er COMWELL i Middelfart 'Du danske Sommer' en fællesudstilling med Annes Atelier. Annes Atelier er en online'klub' for kunstnere. Jeg kan varmt anbefale medlemskab - Anne og hendes mand Jesper er varme positive mennesker der smitter med deres engagement, 'klub'medlemmerne er forskellige rent kunstnerisk men summen af erfaring og liv findes vist ikke bedre. Jeg ser frem til nyt møde i Odense mere om det senere.
  • Billedet øverst er derfra. Taget af Heidi Rosenfeldt 

  • Æglageret i Holbæk er det andet sted. Der er medlemsudstilling med fernisering d 6.7.13
  • Nu må jeg ha en lille pause ..
  • Vender frygtelig tilbage 
  • SEE YOU 


2 kommentarer:

  1. Kære Siffe
    Dejligt at du er tilbage igen - du har været savnet :-D
    Kh
    Anne

    SvarSlet
  2. Dér var du !!
    Jeg har savnet dig !

    SvarSlet