lørdag den 13. juli 2013

Mine Højbede...eller een gang Stress altid Stress




3 højbede er tilplantet og vokser ud over alle kanter. Både jeg og hare, rådyr og snegle nyder godt heraf.

For mig er det synligt tegn på liv. 
Og at livet er det der sker mens tiden går. 

Der er ikke langt til stress. Når først det har haft fodfæste i een.
Jeg reagerer hurtigt og mærker det .... Nu sjældent med angst men med tilbagelænet givenslip i sofa hængekøje malerstolen, i den alenehed jeg både nyder og frygter.

Nyder fordi jeg her kan samle livet op og bygge klodserne sammen til de dejlige livsglade forløb min tid er fuld af.

Frygter fordi det er sådan en nydelse at jeg sagtens kan komme til at lade aleneheden fylde .... Og fylde for meget.

Nu nyDes squash tomater krydderurter fra højbedene... Og nydelsen nydes og værdsættes!


2 kommentarer:

  1. Hvor frodigt ! Hvilken fryd og dejlighed.
    At have travlt uden at stresse....En balancekunst :)

    SvarSlet
  2. Ah ja linedanser er vi .....som sangen af samme navn :)

    SvarSlet