søndag den 20. maj 2007

Agurken er død, Længe Leve .........



....Blåbær ;-) ....som lever godt og ser ud til at give gode bær med tiden.

Men jeg får ingen agurker!! Gad vide hvad der er sket??? For meget, for lidt, for koldt, for varmt???? Ja hvad forstand har bønder på agurke(salat)?

Til gengæld er der sat små klaser af på begge druerne, der er den første chili på vej og Ruccollaen be'r snart om at blive spist.




Ellers er det atter stilledag. En lille tur om i Parken med hundene og en bold. Vakte jubel hos hundene og jeg fik en buket sent blomstrende velduftende lysende syrener med hjem.

Tankerne kredser om ...... en græsk ø, om ........ jeg må rejse når jeg får sygedagpenge eller hvad. Afventer spændt kommunemødet i næste uge. Jeg skal også mødes med Tandlægen. Hvilket IKKE er spor rart. Han er formidabel og kan få mig til at komme hen på klinikken og OP i stolen, men guud hvor jeg HADER det.

Nu forsøger jeg igenigen at få vægtkontrol, meeeen det virker sgutte rigtig på mig i øjeblikket. Jeg har sat en målepind ind nederst på siden og håber min lille ven kan gufle grønt i sig og komme af sted derudaf. At jeg også må igang med det grønne, tja det VED jeg jo godt, men men men .... masser af undskyldninger, ingen rygrad!
Ellers er denne lille sag på vej til mig. Jeg må indrømme at jeg slet ikke overholder reglerne til "Brug-af-dit-garnlager" 2007. Jo jeg bruger da af lageret, men jeg fornyer det også. Med tilbud!!! Da. Vistnok. Bortset liiiige fra......
Nå. Men det er søndag og Teenageren har sovet længe efter en nattebuldertur i Nyk.Sjællands diskoteker. Jeg sov nu alligevel. Efter 3 sønners natteturerier er Moderhjertet hårdt som varm grød med smørklat. Han er først væltet ud af sengen nu og rumsterer i køkkenet. Jeg kommer til at savne lydene af liv, når først han er flyttet. Han har jo Teenagerens ret til ensomhed og kammeraterier, men IHHH hvor jeg savner lydene fra 3 drenge der skal til fodbold, drama, boksning SAMTIDIG med aftensmad, lektielavning og tøjvask. For ikke at snakke om jobbet ved siden af, samt huset og haven.
Jeg bokser med at finde MENINGEN - nu alle er (næsten) væk, jobbet inclusive. Hvad er der så tilbage?
Det er nu svært "at skabe liv" igen helt alene.
Tak for gode veninder der sætter rammer og det må være der jeg starter DET NYE LIV.
Det kan SE ud som om ALLE andre nyder det gode liv, mens her er jeg helt alene. Jeg VED godt det ikke er sådan, men når først man er dumpet i gryden ER det svært at se op over kanten.
En periode var jeg med på DEPNET. Måske et godt forum for nogle, men jeg fik det bare mere skidt af al den fokusering på depressioner og hvad vi nu ellers havde af diagnoser. Næsten en diagnoseduel.
Så kom turen til SlankeDoktoren SD - se her var der også fokus på et aspekt af livet, men på en anderledes positiv måde. Jeg fik tabt de 20 kg, men rendte så ind i en ny depression og tog dem på igen. Jeg er stadig på SD, men skriver kun her. Fordi jeg kan fokusere bredt, på lyster og laster, på skidt og kanel. Jeg savner dog flere af "vennerne" fra SD, men vil alligevel "nøjes" med min blog her. Dog er Sanne begyndt at blogge, og jeg glæder mig til at "følge" med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar