onsdag den 9. maj 2007

Min tæller virker ikke ;-((

Lawyer
Lawyer Counter

Ja - jeg gør som der står - og alligevel funker det ikke. Surt!

Der er faldet ro i huset. Frida sover på første salen, Albert her på puden ved fødderne.

Jeg har nydt Bruce Willis på DR2 - som jeg med held kan se indimellem. Bagefter gammel engelsk krimi på DR1. Råhygge på sofaen med lune popcorn - vi deler Albert og jeg.
På strikkesiden er det spiralstrikkede venindesokker. Første par er færdigt og nu er jeg i gang med venindens nummer 2 sok. Det er ikke let i et hus med en brunstig hanhund og en hunhund der søger dækning for den brunstige. Men jeg fornemmer det er ved at klinge af. Dejligt.

Efter 2 indedage foran computeren, med bloggerier og billedleg, er energien så småt ved at komme igen. Jeg håber dagen imorgen falder i hak. Ingen planer, bare se hvad der sker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar