lørdag den 5. maj 2007

Nu har jeg modtaget min taske fra min hemmelige taskeveninde. En taske i grå og lyserød. Lige mine farver. Den er med stor glæde modtaget her i huset og skal nok blive brugt flittigt.







Min egen taske blev sendt torsdag den 3.maj. Så mon ikke den kommer i hus i dag? Den er grøn i forskellige nuancer en såkaldt "slingback" vist. Filtet i vaskemaskinen af et par gange. Mit første forsøg - jeg er ok tilfreds. Som et plaster på såret til modtageren er der et par lækre mohairnøgler med - så vidt jeg husker i lyserød (!)

Ellers er min verden i øjeblikket selvfølge lig haven. Jeg har fået etableret en lille havedam med en lille pumpe - så vandet risler sagte. Det er en gammel kobbergrugkedel der er ophøjet til havedam. Der kommer billeder snarest. Selvfølgelig er mit digitalkabel forsvundet i vinterens mørke. Og lyset er endnu ikke nået frem til de mørkeste kroge. Hverken i sind eller stuer.

Krukkerne spirer lysteligt. Det er som om sommeren allerede er i fuld sving. Jeg savner overgangen fra vinter til forår. Lidt regn og rusk ville have passet mig fint. Men krukkerne er nu krukket og nyder det i fulde drag.

Frida (min prinsessehund) kom i sin første løbetid. Hun er en langbenet teenager der lokker Albert - den stakkels kloge hund der pludselig regredierer til den anden halvdel af en "tandemhund". Han kløb efter hende med snuden i bagen. Nu holder hun ferie hos Tanja og nyder at blive forkælet - for ingen små hvalpe i denne omgang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar