lørdag den 12. maj 2007

Projekt skydedøre!

Det er de små ting der ofte er de svære.
Disse her driller - de skal væk inden jeg kan komme videre. Hængslerne fra de gamle døre. Skruetrækker virker ikke - hovederne er malet til - er forsøgt. Næh der må skrappere midler til. Jeg tror de må skæres væk. Og så er det godt man har arvet en vinkelsliber!


Men ak ogvé - den er så slidt den klinge der er i. Den skal skiftes. JA. Men hvordan? Så må man i byggemarked og forhøre sig og se det er så viist at der skal en speciel "dims" til for at skifte klinge på en vinkelsliber!
Kan det virkelig passe? siger konen. Ja da siger manden, men du kan købe en ny for 600 kr.
Det må da være mænd (ups) der har opfundet sådan et værkstøj. Når nu maskinen er arvet godt brugt og ikke fejler noget - men altså ikke kan skifte klinge uden en særlig "dims".
Kan det virkelig passe?
Nu står disse dejlige spejlbeklædte dyrekøbte døre og læner sig op ad min seng. Jeg er ikke i hu til at investere i en ny vinkelsliber da den gamle er ok. Hellere finde en anden "dims" der kan skifte klinger. Så må det tage den tid det tager. Og det passer godt ind i mit snegleliv.
Tid er jo elastisk - du bestemmer selv hvad du putter i.
Det giver i øvrigt god motion at komme ind og ud af sengen, men so what - that's only me!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar