mandag den 24. september 2007

Hov - Var det SØNDAG?? + EFTERLYSNING ;-)

...den var forbi uden en rigtig SøndagsBlues.


Atletik på DR2 var til stor hjælp. Speedway DR1 ligeledes.


Mange tanker undervejs. Jeg er absolut betaget af de der mennesker der har så meget seldisciplin at de kan udøve så store præstationer. Men jeg forventer nu ikke det smme af mig selv - så ville jeg da blive gevaldigt skuffet. Jeg nøjes med at strikke til -


Det er meget forskellige typer - i det mindste rent kropsligt.


Mums blandt Mandfolk - var de der stangspringere. Især Danny Eckers var rigtig lækker. Han blev kun nummer 3 men gjorde sit bedste.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Lækker ikk' sandt?


En anden god historie er Donald Thomas - han arbejdede vist som bilvasker, skopudser eller pizzasælger(noget lignende) indtil for 1½ år siden - der fandt han ud af at han kunne springe højdespring - uden træning af nogen art og i flade sko sprang uden besvær over 214 cm!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Nu er han så verdensmester. Blev det for ca 3 uger siden i Osaka.




Han vælter nærmest over med arme og ben i forskellige retninger, stadig i flade sko. Han river ned ofte, men kommer altså over når det gælder . Og vandt selvfølgelig i går.


Niki Pedersen blev VERDENSMESTER i Speedway. Godt og underholdende kørt. De ses nu ikke nær så godt i deres dragter. Men sød er han da.


Sport er godt strikkegadgets. (Hvis det hedder sådan).


Sent søndag eftermiddag kom der Humphrey Bogart på TV. "Mytteriet på Caine???? (har vist glemt båden navn). Bogart er en paranoid kaptajn - og spiller fantastisk. Lækker gammel film - ren nostalgi.




Senere kom filmen Could Mountain. Vist nok god film - men gik tidligt i seng og nøjedes derfor med halvdelen.


PS:

Er der forresten nogen der har set en nytattoveret Teenager KØRENDE i en rød Suzuki Alto???

Er sidst set på adressen torsdag d. 20.september.

Bedes henvende jer her!

1 kommentar:

  1. Hej Siffe
    Jeg har 'tagged' dig - du kan se mere på min blog :-)))

    KH Gitte B

    SvarSlet