torsdag den 8. november 2007

Kun en uge...

... til jeg overtager Kærligheden uhhmmmm.


Ellers starter dagen med en godyl hovedpine efter en drømmerig nat. Sovet mig gennem dagen. Nu er låget lettet.


En enkel tur på posthuset efter pakker. 3 stk - 2 med garn og 1 med bog.

Disse to bøger kan varmt anbefales.

Især den der med Big Girl Knits.

Den skal godt nok læses et par gange, men jeg tror der er gode modeller allerede, samt metoder til at ændre andre.

Desuden gode råd til os *piger* med lidt på sidebenene, hvilke snit vi kan vælge hvis vi er hhv..

Boobs, Belly and Buttom - Size


Dejligt smukt varm efterårsgyldent garn - nok til et tørklæde tror jeg.
Det er første gang jeg strikker med pladegarn i denne omgang.
I min pure ungdom var det GARNET.
Vi strikkede dengang islændere, sjaler, huer osv.
Det sidder i hænderne *ikke at hive i garnet* - for det er mørt og sart, men stærkt når det er strikket.
Nu er der et godt lager - til at isolere min nye bolig.
Så langt er jeg nået på Venindetrøjen.
Den er klar til at blive yllet op igen.
Den er strikket efter opskriften - men jeg passer IKKE opskriften,.
Trøjen skal være længere (meget aktuelt efter min nye bogs GODE RÅD.)

1 kommentar:

  1. Åh ja - pladegarn. Det strikkede jeg også en masse af i min pure ungdom. Jeg har også noget liggende nu, men har ikke kunnet tage mig sammen til at få strikket at det - endnu ;-)

    SvarSlet