søndag den 11. november 2007

Tyvstjålet!

... men HVORFRA?
..... Se DET kan jeg ikke huske
... men det er her fra Blogland og jeg har fået orden på mine Rundpinde:

Check-In Bags

de der til når man skal ud og flyve og det skal ku ses hvad man har med sig.

De passer fint til en rundpind.

TUSIND TAK for idéen - derude

Mine Ragsokker er færdige - og kan godt strikkes i nummeret mindre - det er rarest når de sidder tæt på foden.

Men ellers er de OK.

Strikket på pind nr. 5 i Løve Ragsocks-garn


Her er så mit lange ribtørklæde - de 2 grønne farver er de nye og passer godt ind til resten.

Strikkes på pind 2½ - så det tager tid - og er godt TV-strik.

Nu er der KUN 4 dage tilbage!!!!!

3 kommentarer:

  1. De sokker - de er da bare for lækre.. jeg er bare SÅ vild med dem. Hilsner fra Ærø

    SvarSlet
  2. Jeg er spændt på at høre nyt når de 4 dage er gået.

    SvarSlet
  3. Tak for det Charlotte fra Ærø - du ka tro de er lune at ha på

    Jamen de 4 dage - det er bare så TÆT på nu - og jeg skal nok komme med nyt - tak Charlotte

    kh Siffe

    SvarSlet