torsdag den 27. december 2007

Billedfri....og GiderIkkeDag.....

.... er nu trist. Men gøjemøget driller.

Alt teknikken, batteriopladeren er langsomt så digitalapperatet er i udu, kablet til den *endnuikketrådløseforbindelseogdermedikkesåbærbare* blinker at det ikke er sluttet til ....OG DET ER DET SGÚ'...... er der noget at sige til jeg taler med STORE BOGSTAVER.



Gå tur? .... gider ikke .... det småstormer....

Lave god mad?.... gider ikke .... køkken sejler stadig ....

Se TV?..... gider ikke .... ved egentlig ikke hvorfor ikke....

Strikke?..... gider ikke ..... venter på garn fra Bendix betalt og ventet på LÆNGE!



.... og hvad er der så tilbage? Surfe og blogge .... og så virker skidtet sgu' ikke.



Nåeee ..... endnu een af de dage!

Andet er der ikke at sige til det. Godt jeg er alene hjemme, så jeg ikke rammer andre med dårligt humør.

Mon ikke det er ovre i morgen hvor vi holder Familiedag i Ishøj?



Jeg kaster mig lige på *Fifa'en* med Wallander i "Brandvæg", Frida og Albert. Hvis vi putter os lidt kan vi alle sagtens være der. Og så er den dag snart gået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar