onsdag den 26. december 2007

Bogfinken....

....Siffe - sidder hele formiddagen med snuden i bogen, sammen med *finkerne* udenfor, kaffen i kruset og Wallander - ham fra bogen. Det bliver dog ikke til megen læsning, mere en stille nydning.

Tusmørket falder hurtigt, trætheden og tungsindet svinder langsomt, mens mørket sænker sig. Modsat? Ja - men aftenen er nu engang min bedste tid på døgnet. Trods mørket.

Opvasken er 1/3 mindre end i morges - den forsvandt efter en lang tur i mine nye røde gummistøvler - ned til Fjorden, hvor Frida legede Vinterbader, mens Albert og jeg nøjedes med at se på.

Ellers er strikketøjet fremme igen til * Det er mig eller hunden* - der rummer en del gode tips til hundeopdragelse. De tre musketerer - afslutter aftenen før en tidlig ... hmmm ... retræte til Annekset.

I morgen er det hverdag igen. Rart.

1 kommentar:

  1. Åh ja, Kurt, for det må næsten være den Wallander, er ikke ueffen at tilbringe en stille stund med, det kan jeg skrive under på!
    God hverdag,
    KH Julie

    SvarSlet