mandag den 21. januar 2008

Make a choice.....

Københavnertur i dag.

Samtale først klokken 16.

Og TÆNK alt det jeg kan nå inden - :

  1. Stoppe i Holbæk kigge på HATTE og besøge den influenzaramte søn (Chefen), lige gå i banken og hilse på min søde Bankdame - med en besked.
  2. Tage til Roskilde og købe en ny mobiltelefon uden abonnement - den gamle er i udu totalt - uanset hvilken knap jeg rammer sker der ikke en sk.. Og nu jeg er i Roskilde gå ned i den der lille GarnButik med det store udvalg .... og bare lige OSE lidt .... altså når nu jeg er der.....
  3. Gå på Strøgtur - forbi Lædersmeden i Vestergade og købe nye støvler som jeg kan farve røde - Hvor jeg har den idé fra? - Jamen selvfølgelig fra Dana i Blogland aka Den stramtandede Strikketante - den idé og brugervejledning er lige noget for hjernekoksede som mig!
  4. Hente en ny kat i Hvidovre .... din utro kattemor - lad nu lige ERnst bli' hel kold først - Men jeg savner altså kattelyde i huset. Uanset den første tid med alle tre dyr bliver med stormvarsel over Planeten. Katten er RØD hankat på 2 år. Kastreret og alt det der.
  5. Samle grene sammen på Planeten bistået af Frida og Albert. Dvs Een samler og TO spreder.
  6. Eller hvad med at køre ind og pakke hus?.... Nååååå nej.....
  7. Jeg ku jo osse vaske gulvet her .... hmmm ... jeg forstår nu godt den kommer til sidst ;-)

Nu sidder jeg jo her. Og hovsa ... nu er tiden vist inde til at Hatten sættes .... og jeg bare lige kører direkte til ind til Samtalen .... Alt det andet? .... Det var vist bare FLOW af positive tanker om alt det der ku' eller sku' bli' gjort. Det kan jeg jo bare gemme til en anden dag.

Jeg nåede ud i haven med Frida og Albert hvor vi mestensdels spredte grene! Og fandt nye veje.

I sol. Med tittende Vintergækker i græsset!

Suverænt!

All this I cant write in english, its about all the posibilities I have for today and what I choose. I was in the garden with the dogs and in Copenhagen for a talk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar