tirsdag den 12. februar 2008

Bedre Billede

.... af Siffe Selv.

Godt nok et år gammelt - men jeg kan godt li' det selv.

Jeg havde netop rundet den anden Depression og følte mig *erfaren* (hmmm) og ovenpå.

Nu er jeg endnu mere erfaren og på vej op igen efter den tredie.

Jeg tror det kan blive en vane, hvis ikke vaner var noget der kunne afvænnes.
Og det kan Depressioner jo ikke!
Bare jeg fastholder og husker AT jeg kommer ovenpå igen.
Og det viser dette billede jo lige præcis.
Derfor skal dette billede 'pryde' min blog.

Bloggen er jo osse startet i sin tid som en måde at få klarhed over livet igen.

2 kommentarer:

  1. rigtig fint foto, du ser glad og fro ud. og jeg bliver stadigvæk helt blöd af at læse hvordan du skriver om dine drenge.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord Frida fra Island

    SvarSlet