onsdag den 6. februar 2008

Til SALG for en Opvask!

Endnu et par timer er gået i det gamle hus.
Teenageren støder til - og låner liiiiige benzinkortet ;-)
(-nå ja han koster jo ikke meget i øjeblikket og gør det godt.)
I køkkenet er der et voldsomt *uvæsen* der har vokset sig større og større for hver gang jeg kommer og går.
Teenagere og Opvask går åbenbart ikke godt i spænd sammen
(på det punkt er jeg vist stadig Teenager ;-))
- så han satte den til salg med ordene:
Jeg vil GØRE ALT - hvis jeg kan undgå den opvask Mor!
NU har jeg ham i saksen.
I hele FEBRUAR måned står han til rådighed med JydeKrogen og kørsel til og fra Kærligheden.
Så får han lært at køre med trailer.
Og jeg får mine havekrukker leveret
SÅDAN!
Det er sådan de skal klares - de der dejlige Teenagere!

2 kommentarer:

  1. Kan godt lide din pædagogiske vinkel; "så får han lært at køre med trailer". :-) !
    Hader at vaske op...Har opvaskemaskine og er nærmest forelsket i den...Ræd for at den går i stykker, kan ikke forsvare at købe en ny, nu vores familie er skrumpet..

    SvarSlet
  2. Jamen det ER jo lige det der er sket hos os. Da vi kun var Teenageren og mig - købte vi opvaskemaskinen. Men den brød i U-du da alt andet osse knak. Så der er kun manuel opvask at gøre godt med.

    SvarSlet