onsdag den 6. februar 2008

SURT + SØDT

Digitalkamera'et er i U-du. SURT!
Var i Huset i går nåede at pakke lidt/sortere lidt.
Teenageren deltog.
Hyggeligt trods de triste rammer. SØDT!
Han forærede mig - og installerede -en radio med CDafspiller til min bil.
Havde selv investeret i ny til sin egen.
Han *bor* for tiden i bilen - har svært ved at være i det snart tomme hus.
Glæder sig til at finde nyt hjem!
Ih hvor jeg dog forstår ham!
Plages dog af samvittighed. SURT!
Han er jo nærmest skubbet ud af reden
- men han tager det med godt humør og glæder sig over sin Bil.
Og Han vokser med opgaven.
*Teenager* er nu mere i kraft af hans 18 år end af hans væren.
Det er dejligt at mærke hans modenhed udvikle sig. SØDT!
Jeg har aflyst al anden aktivitet end HusNedsmeltning. SURT!
Så i dag runder jeg atter Holbæk for videre sortering.
Jeg kan se fremskridt! og Afslutning! SØDT!

2 kommentarer: