søndag den 30. marts 2008

Måske sku' dagens tidligere indlæg belære mig om ikke at blogge om formiddagen!
(Ja Ja klokken var næsten 12 - jeg ved det - men ihukom nu at det er sommertid - at os Nattedyr ikke er mennesker på den tid afb dagen ;-))

Tak for søde ord fra Frida og Miri.

Jeg har Klappet Garn resten af formiddagen. Nu har jeg været i DagliBrugsen og købt ind til lækker frokost - den første med rugbrød længe! Mums!

Når jeg erkender hvor jeg 'er' mentalt - ja så rykker det altså!

Og så hjælper det atb Klappe Garn - Tak til Miri for det udtryk

2 kommentarer:

  1. kan fornemme dejligheden af at klapse/daske/
    tjatte/svirpe/kæle for, ja i det hele taget ae/
    dufte/snuse/kærtegne/føle lækkert garn ;-)

    Nå ja, har du givet dit moskus-garn dagens
    kram/klap?...

    SvarSlet
  2. Ja men det kan du da tro - det ligger forest og nydes dagligt. jeg har et sal i tankerne men det varer nok noget tid endnu ;-)

    SvarSlet