lørdag den 29. marts 2008

TrøsteGarn og deslige ... eller .... Jeg - en GarnSamler

Som lovet billeder af Turkis'e Trøstegarn fra i går:


Hov - sneg der sig liiige et par Økologiske Bøgestrikkepinde med i posen? Jeps det gjorde der fra Butik Ursula i Holbæk. Billige og med den fordel de kan fornyes een ad gangen hvis een knækker eller mistes.

Dette er Kauni fra Lynghøjgårds Butik = Lisette. Jeg tror der skal mere af den lyng/rosa farve - nok til en Kimonojakke - tror jeg. Det er ekstremt lækkert at strikke med. PT på pindene til SuperKarla Kappe

Sidst men ikke mindst :

Strømpegarn fra Markno - hun lokker - hun frister og jeg lokkes og fristes åbenbart ;-)

Veninden siger .... forsigtigt: Du er da nok klar over du ALDRIG får strikket af al det garn ikke?

Siffe siger .... sikkert: Jo Da .... men det er jo heller ikke formålet ... jeg er er GarnSamler - lissom andre samler på frimærker eller god Rødvin! Jeg nyder det, dufter det, mærker det .... og forærer det væk enten som nyt garn eller strikkede produkter ;-)

6 kommentarer:

  1. Mmmmm, rent guf! Din veninde strikker ikke forstår jeg af hendes udsagn?
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hmmm... godt koncept... jeg gider hverken frimærker eller vin... men garn...
    Jeg må nok også se migselv som garnsamler... :o)

    SvarSlet
  3. Frida - Ja det er da rent guf - og veninden strikker meget påvirket af mig. Men hun er den effektive type - een ting ad gangen som hun så gør færdig! Slet ikke GarnMani som undertegnede og andre ;-)

    Losarinas mor - Garn samlere må jo gerne købe dyrt og lækkert garn uden formål - så det er der STOR fremtid i ;-)

    Jane - Det være sig kunst eller vin - årgangsgarn er vel heller ikke at foragte vel ?;-)

    SvarSlet
  4. Kan helt og aldeles følge dig!!
    Sidder her og kigger glad på reolen fyldt med det smukkeste garn. Smutter forbi pg aer en gang i mellem, og frydes over farver og kvalitet.

    SvarSlet
  5. Fru Rønne - vi blir flere og flere GarnSamlere ;-) Godt

    SvarSlet