fredag den 11. april 2008

Åhhh Honda min Honda....!

Hvad optager Siffe sådan i disse tider?
At hun ikke får passet sin blog?

Jamen se bare her - må jeg præsentere:
Min nye sambo - Hr Honda!


Alle mine gode gæster har store bekymringer om min store græsplæne.
Hvordan skal jeg dog få den slået?
Forslagene har været mange
- en Robot (koster mere en huset :-))
- en havetraktor (koster et ½ hus )
- købe en 'mand'
(den mulighed er slet ikke ringe - men hvis han sku' komme her sku han da ikke rende rundt i haven Vel? - spild af god mand )

Nå men i går tog jeg turen omkring Bauhaus
- efter nøje studie af græsslåmaskiners verden på Nettet.
Og den unge mand jeg fik fat i anbefalede mig så dette røde vidunder!
Der er vist ikke det den ikke kan.
Hvad er forskellen på den og så den der SilverRally model ? - spurgte Siffe
Han fik helt blanke øjne da han henåndede:
"Det er en HONDA motor - den kender du da? Vel?"
Da Teenageren jo netop HAR en Honda ja så var sagen klar!
Så idag skulle Honda'en samles - simpelt - bortset fra der er en stang og 2 skruer tilovers!
Og så gik turen rundt - hånd i hånd - Den triller bare deruda.
Den er terrængående og selvkørende.
Det vil nok tage mig et par timer når græsset begynder at vokse rigtigt.
Den nedbryder alt og laver enhver gren til 'hakkelse' den møder på sin vej.
Og det er dejlig og rar motion.
Og ærlig talt ville jeg føle mig fjollet på en minitraktor ;-)

4 kommentarer:

  1. Hej Siffe.
    Husk at få skridttælleren på når du lufter Hr. Honda. Alt tæller ;o)
    Hilsen
    Anette

    SvarSlet
  2. Hej Anette - sjovt du nævner det - jeg tænkte på det mens jeg gik - og næste gang så må sladrehanken med ;-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at du er tilbage :-)
    Flot maskine!
    Nej, et mandfolk skulle da ikke gå rundt derude helt alene :-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med nyanskaffelsen :o)
    Nææh hvis man fik mand i huset, så skulle han da ikke spendere et par timer i haven :oD

    SvarSlet