lørdag den 24. maj 2008

Foranderlige Fobier

Ingen NaboKværn i denne omgang - det var sværere end som så.

Der var utrolig mange at vælge i mellem og at vælge - DET kan jeg ikke. Bare at blive udsat for 'et valg' får panikken frem.

Jeg ku' tale mig selv til ro - ved at udsætte valget til en anden dag. Jeg behøvede ikke at ringe til nogen af drengene - men kunne selv finde ud af butikken - og finde bilen. Så fremskridtene er absolut synlige. Selv Fobier er altså foranderlige ;-)

Med mig hjem fik jeg dog Tyttebærbusk, Hvide Ribs, endnu en Blåbær, samt en Hindbær.
Jeg ved dog ikke HVOR de skal stå så lige nu er de bare udenfor.

I dag kom jeg tidligt ud. Ikke mod BagboNaboen men modsat. Male huset lidt mere endnu.
Jeg er stadig glad for det lyserøde farve og har ikke fortrudt valget. Det var Tømmeren, der rynkede panden da jeg fremstammede: 'MørkeSortGrå' da han spurgte til farven på huset. 'Du er da til farver - sort bliver da for varmt'. Jeg ku' mærke det var rigtigt og faldt så for denne gammelrosa nuance. Nu mangler jeg et lille hjørne så er dagens akkord opnået og jeg kan strikke mig gennem et kongeligt bryllup.

Når Tømmeren - det rare menneske - går her, kommer jeg heller ikke ud. Ikke fordi han skræmmer mig, men jeg bliver træt, træt, træt. Så det passer mig fint med de pauser der er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar