fredag den 23. maj 2008

NaboKværn!

Nu tager jeg til Holbæk og køber en NaboKværn!
Nååå Nej... en KompostKværn ;-)
Benzindreven!
Så stiller jeg den op nede hvor de bruger motorsaven!
Så kan vi stå der på hver sin side af skellet og støje.
Mon de så kan høre Hundene? ;-)
Hvis de så angriber mig igen kommer de sgu' i Kværnen!
Nej spøg til side - men med en have med masser af buskads ville mit liv komme til at bestå af kørsel til og fra - med haveaffald.
Nu kan jeg Kværne det og lægge det under buskene.
Og Kværne må jeg gerne - til klokken 7 om aftenen!
I Holbæk mødes jeg med Teenageren til vores ugentlige FredagsRendezVous
til en økologisk frokostmiddag!
UHMMM

2 kommentarer:

  1. Hvis du vælger at putte naboen i kværnen, skal jeg nok besøge dig i fængslet... ;o)
    Sårn en 'fætter' var nu ikke det ringeste at have... jeg kunne nemlig også godt tænke mig sådan en bosch-model... kværn altså :o)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Jane ;-) Bare husk lidt garn ikk'?
    Jeg fik nu ikke en kværn i dag - men den skal nok komme i hus ;-)

    SvarSlet