mandag den 5. maj 2008

Ugeplan!

Denne uge bliver travl:

Mandag: Jeg skal til læge - mine cholesteroltal er i uorden! Så skal De Herrer Skat og
Motorkontor besøges. Lidt mere orden i mit liv.

Tirsdag: Albert og Johnny skal møde fastende på Dyrehospitalet for at lade *kuglerne* falde.
For Alberts vedkomne i sidste øjeblik da Frida vimser rundt og strutter med bagdelen -
Hun er nemlig i Løbetid. De skal alle 3 vaccineres og tjekkes sådan almindeligt.

Onsdag: Så er det Samurai'ens tur til et tjek hos min mekaniker.

Torsdag: Hviledag

Fredag: Københavnertur for at besøge en Garnforretning - Nej pjat til side - det er besøget hos
Lars til den vante snak.


Hvorfor er alt sammen endt i denne uge? Det ved jeg ikke. Ikke så smart - men hvis jeg fokuserer på een dag ad gangen så går det nok!

Kaffen er stadig ikke et problem. Jeg har ikke ren sukker eller honning i huset - så indtil videre går det også.

Skulderklap til Siffe ;-)

9 kommentarer:

  1. Hej Siffe
    Når du nu kommer til staden, kune du jo lige se op til os...hvis du kan huske hvor vi bor...følger med spænding din blog, da vi jo ikke hører meget fra dig ellers....Knus

    SvarSlet
  2. Pyyyhhh... jeg ka' blive helt forpustet af sådan en uge....
    Du fortjener skisme ikke bare et skulderklap... det er supergodt gået.. ;o)

    SvarSlet
  3. Kære Anonym .... hmmmm .... hvem mon du er? ... jeg kan jo starte fra en ende af med at besøge venner og familie .... så kan jeg jo se om jeg rammer ret ;-) ... men da familien er stor så kan der jo gå lidt tid. Nemmere ville det være hvis du gav dig til kende her - så er det jo bare en aftale væk!
    Men jeg må jo sse sige at efter By'besøg hos Lars er jeg ikke meget værd og der står ikke besøg på listen - ikke engang hos ældstesønnen der osse bor i StorStaden - hvilket han fuldt ud forstår og accepterer. Han besøger så mig her på Planeten hvor gæster jo er velkomne ;-)

    SvarSlet
  4. Kære Jane Tak for din forståelse. Jeg har jo selv sagt JA til alle aftaler - og har slet ikke tænkt mig om. Det er en skræmmende uge - men i dag er gået godt! Nåede det meste undtagen Motorkontoret hvor der var 48 i køen før mig - efter 2 timers ventetid med læge og skatte besøg gav jeg nummeret til en ung mor med et spædbarn på armen. Jeg kan jo komme en anden dag. Der var ingen der rejste sig så hun kunne sidde og hun var kommet 40 numre efter mig. Så hun fik mit nummer og jeg tror jeg reddede hendes dag ;-)
    Det var en rigtig god oplevelse - ay gøre godt for en anden - så nemt!

    SvarSlet
  5. Du godeste Siffe.. Noget af en uge.
    Er ikke vild med Jokeren, men bruger "Klap dig selv på skulderen" tit og ofte- lige som dig :-)
    Sejt at du overholder di kostændring :-)

    SvarSlet
  6. Tak skal du ha -Miri - skulderklap feder i det mindste ikke så rigelig af dem ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Siffe,
    Hvor er det sjovt: mændene i mit hjem hedder også Albert og Johnny, og er snart begge kugleløse - det er Johnny, der har et "hængeparti" - høhø!!
    KH Julie

    SvarSlet
  8. Hihi.... Håber da det er DYR du taler om eller...???

    SvarSlet
  9. Næ, det er da min mand, der hedder Johnny ;-) Han får dog lov at beholde vedhængene, fuldstændig ligesom kattene, 3 piger er NOK - bare tænk på om 10 år, når de er 16, 13 og 10 år gamle ;-)
    KH Julie

    SvarSlet