lørdag den 19. juli 2008

At Tænke Sig...




... jeg måtte til STrikInn hos DorteB for at ende i Uglerup 2 spyt fra Planeten til en udstilling med strikkede kjoler ... og JA lige nu har jeg da glemt hvad pokker den hedder.

Kjolerne er maskinstrikkede, tidligere vist I/på Koldinghus, er Empireinspireret. ..
.... og NETMASKERNE er navnet på dem der står bag.

Nogle var rigtig flotte, sjove og inspirerende andre, nå ja..... tjaaa.....

Jeg har haft en dejlig hyggelig dag med 2 søde rare inspirerende webstrikkere.

Glemte jeg lige at sige at der var UDSALG hos Dorthe?

Hmmm..... ja....
Nu har SiffeVårFLueLarve fået det lysegrønne dress ....(+lidt mere)
.....samt opdateret et totalt manglende bomuldslager.

PUHA det er sgu ikke rart at opdage at der kun er uld på lager!

Men den mangel er udbedret NU....

4 kommentarer:

  1. Skønt at få fyldt lageret op. WOW - sikke nogle flotte kjoler!

    SvarSlet
  2. Ja Anette tomme lagre ka vi da ikke ha!

    SvarSlet
  3. Jeg må have set nogel af de samme kjoler sidste sommer da netmakserne udstillede på Fussingø. Der forelskede jeg mig i den rødlige kjole, så den kan jeg kende.

    SvarSlet
  4. Kære Tante - det var osse min favorit ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet