lørdag den 26. juli 2008

Dagens Kreative 3


Det er som at være der selv.


Jamen det er jo bare en Blogudskrift?
Var det nu osse NØDVENDIGT at købe den?
Du KUNNE jo ha' læst den på computeren?

Tidligere tiders sparsommelig Husmor dukker frem en gang imellem. Ofte ved ligegyldigt Garnkøb, akutte boginvesteringer, økologiske saftprodukter og lignende omkostelige og i hendes øjne ABSOLUT unødvendige udgifter.

Jeg kunne jo BARE....

... men så er det Min Indre RevolutionistPige træder frem på barrikaderne og skriger højlydt BEFRI OS (hende og mig) FRA SÅDANNE SLIGE FORNUFTSPRÆDIKENER!
... og jeg giver hende ret - ikke kun i mit stille sind ... men med et lille smil i mundvigen, beundrer jeg hende for hendes kampmod. Godt gået søde MAO-MOR - men bliv nu ikke for kæk igen. Bare lige sådan at jeg kan sidde her i MorgenStolen - nyde kaffen og den nyindkøbte bog med alle de dersen kreative indput. Tænk jeg kan BLADRE rundt med Bloggen i hånden! Absolut læsværdig (ihverttilfælde de første 78 sider- så mon ikke resten?)... jeg er inspireret!

Det er som at være der selv!

PS ... første inspiration var at maile til min "gamle" malerlærer Stefanie Woschek. Hun svarede her til morgen og i august tager jeg på malertur i Rørvig!

2 kommentarer:

  1. Tak! Har det som dig- nyder at bladre i en bog- frem og tilbage, i sengen, haven, toget eller hvor jeg nu har lyst til at læse. Det har da "tjent" sig hjem :-) Hvor skønt at du tager på Malertur- bogen gav måske det sidste puf.

    SvarSlet
  2. Helt enig - den er tjent hjem ;-) Den bliver nydt længe lisso god chokolade - forstore mundfulde giver en fornemmelse af overfyldthed ... derfor kun små bidder. Men hold da op - det er svært for den er god ;-)

    SvarSlet