tirsdag den 22. juli 2008

Den FLADE Planet!.... Fladheden forsætter!

Batterierne er så udbrændte at de ikke engang kan klare en enkelt opladning.

Humøret fejler vist ikke noget? Det kan slet ikke mærkes! Lige nu kan jeg liige orke at løfte øjenlågene og skimte lys forude.... solen har den frækhed at skinne.... det næsten skær i øjnene....
jeg klatrer om lidt over og klamrer mig til en Vandbøffel for at flade ud til næste bjergetape....

Igår tog Håndværkeren i den grad fusen på Siffe.
Jeg havde forhørt mig om hans arbejdsplan. Hvornår han skulle igang med Veranda-Stuen - den nuværende overdækkede der ska blive til den fremtidige inddækkede. Jamen - og det SAGDE han altså - det varer NOGET.
Nu er *noget* et lidt vagt begreb - så FladeSiffe tog den da med ro - indtil hun igår - da hun løftede hovedet fra det flade leje - og så at HAN - Håndværkeren sørme var igang med at rydte den Overdækkede!
Han er nu noget for sig - den Håndværker. Han har flyttet alt over i Lav-hvad-du-lyster-Huset. Og det inden Siffe stod på sine flade futter for at gi en hjælpende hånd med.
Han sku ha et par flade - den håndværker ;-)

Så i dag - er jeg stadig flad - efter 16 timers nattesøvn - hmmm ... ka det overhovedet lade sig gøre spørg I nok. Jeps på Planeten ka det åbenbart. Jeg faldt i søvn til Poirot som starter kl 19 og vågner kl lidt over 10 i morges. På et tidspunkt er jeg stavret fra Vandbøflen over i Annekset. Det er alt.

Om jeg er træt?

Næhhh ... men stadig lidt flad ;-) - forude venter en Bjergetape eller 2, men en Hjælperytter har meldt sin ankomst.
Om lidt kommer en af de Kære Veninder - så skal der sludres - og det ved jeg hjælper på flade batterier.

1 kommentar:

  1. At blive overrasket på den måde, ja så må det vel ske tilsvarende med et senere projekt *LOL*

    SvarSlet