søndag den 6. juli 2008

I dag!

Egentlig skulle jeg til Svigermors fødselsdag i dag.

Har glædet mig længe.

Men er ganske død i sværen og tung i gumpen. Ikke gavnligt at møde andre i den tilstand.

Ældstesønnen netop hjemkommet fra Finland - ringer til sin mor. Dejligt. Muren omkring mig gennembrydes kortvarigt. Samles dog hurtigt igen.

Jeg hælder tæskevarm kaffe indenbords - måske Muren kan smeltes nort?

Tankerne er fanget i Hvorfor Fanden det kan vende så pludseligt? Upstairs - Down-under?

Jeg gider sgu ikke lade stemninger styre livet! Men det gør de altså i dag. Så lad det være sådan. Ingen kamp - men accept - sådan er det bare. Er det OK? Hmmm ...måske..... nå ja ... det må vel bare være OK! SÅ!
Jeg er ked af det - ville så gerne - bare kunne tage afsted - til en kærlig varm dejlig kvinde - som det kun gør godt at besøge.

SofaTour idag igen - og Svigermor kan besøges i morgen. SÅ! Jeg ringer lige ......

2 kommentarer:

  1. Åh, Siffe. Jeg tror jeg ved hvordan du har det.. Men for at finde noget positivt; så er du god til at mærke efter og finde ud af hvad du har brug for lige nu. Og det kan jo være helt andeledes i morgen. Accept og kærlighed til dig selv - fra dig selv og du får også lige noget fra mig :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Miri - jeg tror jeg er ved at lære det - selv om det er træls - jeg ville så gerne ha været afsted - sådan helt normalt - tage til fødselsdag, drikke kaffe, småsnakke med normale mennesker - pjuhhhhh... - men åbenbart ikke nu - i dag -

    SvarSlet