onsdag den 13. august 2008

FÅ ORD....

En lille post fra Planeten!

Endnu fungerer The Pink Princess ikke helt som hun skal. Jeg skal ha indstillet den så den passer til Siffe:

- større skærmskrift - det husker jeg heller ikke hvordan lige....
- få det trådløse til at fungere så jeg ikke skal sidde med næsen helt inde i væggen fordi kablet er kort ;-)
- få mit kamera til at samarbejde med Prinsessen ... efter en lidt kaotisk flytning er cd-rom'er med product-keys et ukendt ord ;-)
- jeg skal lige lave en collage IRL - inden fredag til Crowabout-gruppen ;-)

----- og en masse mere ........

HAV det nu rart i dette *efterår* --- jeg tænker vejrmæssigt! I dag blev havedøren lukket! Den plejer at stå åben til midt i september!

KH Siffe-FrossenPind

3 kommentarer:

  1. Held med tilpasningen af The Pink.... Havedøren kommer forhåbentlig til at stå åben igen, om lige straks :)

    SvarSlet
  2. Dejligt at høre nyt fra dig :-)
    Det er et uselt vejr! Nægter at lukke døren , så vi går med uldne sokker og døtrene pakker sig ind i tæpper... Opdager lige nu, at jeg faktisk har "glemt" at lukke døren op....Øv, så er det altså væmmeligt vejr!
    Nyd din travlhed :-)

    SvarSlet
  3. Tak begge to - ja det er da et usselt vejr - men så er det jo ok at se OL - strikke - male - mmmm.... ingen dårlig samvittighed her ;-)
    Ud med den!
    KH Siffe

    SvarSlet