lørdag den 9. august 2008

Kurvefund på Loppemarked...og en god del SELVYNK!!!

KatteKurv og StrikkeKurv med Låg...

Tirsdag kommer The Pink Princess ;-)
fra Dell.dk

Hun er nu længe ventet.

I dag er der skyllet en bølge af tristhed over Planeten. Jeg sidder helt stille og lader den passere. Klynger mig lidt til striktøjet så der er snor i mig. Jeg bliver ikke revet med !

OL flyder over skærmen. Normalt er speakerstemmerne beroligende - og det hjælper da lidt i dag.

En sådan tristhed er formentlig udløst af for meget LIV i ugen der gik. LIV giver KAOS omkring mig. Selvfølgelig. Og KAOS skaber bebrejdelser indeni mig. Uforståenhed over HVORFOR fanden kan jeg ikke BARE rydde op efter mig?

Tankernekredser om DER VAR ENGANG DA Siffe ku' klare 3 unger, indkøb, istandsætte hus, lederjob, livsnydning, kreativitet og meget mere sådan en lørdag formiddag ;-)

Det kan hun IKKE mere.

Det tager åbenbart TID at acceptere en sådan forandring.

Perspektivet blev synligt i går da jeg endnu engang var til bankmøde og skulle ha endelig styr på økonomien og igen tuder - ikke meget, men synligt rørthed. Det skræmmer mig ikke men det giver min livsituation "flueben" omkring sig.

DER VAR ENGANG vender IKKE tilbage......
HHmmmm.... og egentlig er det vel OK?

I dag leder jeg efter tilladelse til bare at sidde ... i sofaen .... strikke .... og flyde med på OL- bølgen. Jeg har slået op til min OL- Ravelympics - et par cabled gaunlets i merino. Pind 5.5 mm.

Hvor let må LIVET være ?

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker kurve og hvor er din skøn og tænk hvad garn kan gøre for sindet :-)

    SvarSlet
  2. Kære Marianne - ja både kurve og garn er en velsignelse for sindet - det er en meditation nær - når jeg strikker!
    KH Siffe

    SvarSlet