mandag den 4. august 2008

LoppeFund og Ti'er-Køb

Det er ikke Guld Værd - men det Glitrer da lidt.
Og så for en 10'er - pr. stk.


TÆNK at finde noget med både Romantiske Blomster og GuldKant
Den måtte da bare med på Planeten.

En anden aldeles UNØDIG-MEN-MEGET-RAR-AT-HA'-TING!

er en bulet kobber/messing/jern/metal-SKÅL

Charmen er Bulerne ;-)


En sådan BruseHætte har jeg da bare ledt efter længe

- i Matas - Kvickly - osv osv osv

og så var den der - 3 for en 10'er

- med PolkaDots eller Roser

Bare ikke Pink ;-)


Ham her LILLELUUUIII

Han lægger sig på rigtig KatteManer liiigee der hvor jeg skal skrive!

Man er vel KAT!!!!

- for kattenda!

4 kommentarer:

  1. Du fik lige skubbet til mine ellers glemte planer om at kigge rundt p� loppemarkeder, der kan jeg sikkert finde meget sjovere og finere ting end det jeg forstiller mig at kunne finde p� en tur til IKEA eller ILVA.

    Katte ville slet ikke v�re katte hvis ikke de gjorde den slags.

    SvarSlet
  2. Ja jeg elsker loppemarkeder og samvittigheden har det klart bedre efter et besøg med secondhand -køb end med Ikea - som jo osse er gode til at finde penge i min pung ;-) Gad vide hvordan?
    God jagt .....
    KH Siffe

    SvarSlet