torsdag den 7. august 2008

Zentangle 2




12 kommentarer:

  1. Smukt

    KH Susanne K, Lellinge

    SvarSlet
  2. Jeg er dybt imponeret over dine zentangler...
    De er smukke og ville gøre sig godt i en ramme...
    Måske man sku' zentangle selv... snuser jo i forvejen lidt til zen..

    SvarSlet
  3. Hold da op, vidste ikke det var det jeg lavede, dengang tilbage i skoletiden. Dengang tegnede vi meget, noget der ligner....

    SvarSlet
  4. Kære Susanne - Tak skal du ha' ;-)

    Kære Jane - jeg kan absolut anbefale det - det er utroligt afslappende - de er ikke så store - så man har tid nok ;-)

    Kære Jette
    Ja jeg grinede da osse da jeg opdagede at det ligefrem blev kaldt noget ;-)'
    Det er sat lidt mere i rammer end skoletidens doodling - men ellers er det stort set det sammen - så gå bare i gang ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor er du, Siffe?
    Nu er det hele 5 dage siden, du postede dit sidste indlæg!!
    KH Julie

    SvarSlet
  6. Kære Siffe- er du helt væk i kreativiteten ?
    Savner dig :-)

    SvarSlet
  7. Kære Siffe,
    Jeg savner også dine finurlige ord.

    Kærlig hilsen Susanne K, Lellinge

    SvarSlet
  8. Kære Jer

    I dag kommer min nye pc - jeg venter - denne her kræver for meget - men så vender jeg også tilbage på min lyserøde prinsesse ;-)
    Tak for jeres omsorg!
    KH Siffe

    SvarSlet
  9. Åh, det bliver da ganske vidundeligt .-) Glæder mig :-)

    SvarSlet
  10. Jeg glæder mig til at se "dyret"!
    KH Julie

    SvarSlet
  11. Hej Siffe!

    Hur har du det? Saknar dig.

    Knus!

    /Annelie

    SvarSlet
  12. Kære Alle Tak for jeres trofaste kommentarer ;-) Nu mangler jeg bare at få det trådløse net til at virke - kender I det med at glemme KODEORD??? - men den Lyserøde virker og er SÅ lækker ;-)

    Den gamle har jeg lige hørt - kan reddes - så den sendes videre i hierarkiet til ældstesønnen - som er totalt ligeglad med hastighed, størrelse og FARVER ;-)

    KH SIffe-som begynder at male igen på mandag!

    SvarSlet