lørdag den 25. oktober 2008

2 Kampe, 1 Kruise og EeT Kor

Først en Lørdagsrengøring a la Tornado ;-) - men knap så effektivt. Både Katte og Nullermænd er dog fortrukket.
Så kom Chefen og Brandmanden dumpende.
Desværre fik jeg ikke taget billede af Brandmandens Hjelm a la Starwars. Håber den kommer forbi en anden gang. Den er SE-værdig ;-)

Vi fik kæmpet med vaskemaskine og tørretumbler - så nu er Siffes SjatVaskeri slut og Storvasken rykket indendøre. Rigtig lækkert.

Hmmmm... mon en ustabil hjemmelavet vaskesøjle ikke skal stabiliseres? Mon ikke Håndværkeren sender en mand ud og kigge på det?

Bagefter lidt familiehygge i stuen. Så drog Brandmanden afsted til svigermors fødselsdag. Mens Chefen tog Mor med på Vivaldi. Og Hvorfor? Fordi han har vundet STORT i sit Pokergame. Ikke bare een gang men 2 gange. Anden sejr afstedkom en Cruise-tur i Caribien på en af verdens største LuksusLiner.(Jeg ved ikke om det den her, men den ligner ;-)) 10 dage for 2 med alt betalt. Han synes ikke Mor skal med så jeg nøjes da gerne med en frokost i byen ;-) Han daffer af her midt i november i 10 dage. SÅDAN!

Hjemme igen stod resten af dagen i Sportens ånd. Håndbold som forspil til aftenens KesslerKamp!

Godt slået Kessler! - som selvfølgelig vandt.



Imorgen er der besøg i Holbæk af Fangekoret. Det er vist et besøg værd!

3 kommentarer:

  1. Herligt at være i familie med en storspiller , der vinder ! :-)
    Du har da haft en travl dag og lyder det til, ganske dejlig :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har tagget dig, så mere rengøring må vente ;-)

    SvarSlet
  3. Tak begge to ... rengørringen lagt til side ... TAK
    så må jeg se om jeg kan finde mine særheder ;-)
    Siffe

    SvarSlet