søndag den 26. oktober 2008

At blive *Mærket* ......

... må vel være det jeg er blevet? Tagged af Anjoe fra Legehuset ;-)

Jeg skal notere 6 særheder om mig selv og derefter sende opfordringen videre til 6 andre Blogge!
Særheder .... hmmmmm..... har jeg da nogen? Hvad pokker er SÆRHEDER? Noget der gør mig til mig, måske?
  1. jeg køber mere garn på trods af garnstop og besvær med at bevæge pindene for alt det garn der allerede er proppet ind i huset
  2. jeg ikke bare samler på engle - både faste og åndelige - men jeg tror osse på dem!
  3. jeg går med bare tæer det meste af året - altså indedøre
  4. jeg tager kun bad udendørs hele året - og jeg ikke har et indendørsbad
  5. jeg elsker bananer og flødeis
  6. jeg snakker ikke før jeg har spist morgenmad og drukket 1½ krus instantkaffe - UDEN at blive forstyrret!

Hvem sagde SÆR?

De 6 udvalgte er: DitogDut ; Frida's lille Strikkehjørne ; Fru Tofts Univers ; Jeg elsker Syrener ; Lisestrik; Lise i Moskva

De er valgt udfra devisen - jeg læser dem, de skriver jævnligt, de er offentlige ;-) men om de har SÆRHEDER ?

JA det glæder jeg mig til at se .

4 kommentarer:

  1. Kære Siffe, Så nu har jeg svaret på tagging'en (eller hvad det hedder på dansk :-) ) - jeg har tilladt mig at genbruge lidt fra jeg sidste gang fik samme opgave...
    Hav det nu rigtig godt, til vi ses igen.. du kommer vel til Snertinge den 1. november?
    Knus fra PiaT - henne i Malmö

    SvarSlet
  2. Hej Pia - glæder mig til at kende dine særheder ;-)
    Øhh Snertinge? ... det må jeg da lige se om ikke kan lade sig gøre ;-)
    KH SIffe

    SvarSlet
  3. Jeg synes du har nogle elskelige særheder :-)

    SvarSlet