torsdag den 2. oktober 2008

Er man Kvik eller ej?

Som skrevet før vil jeg vaske Brandmandens tøj!
Så langt så godt ;-)
Men hold da op hvor kan så lille en opgave vælte et stort læs.
Min nyvundne daglige struktur står får fald
..... huset samler skidt sammen,
opvasken dynger sig op uforvarent jeg ikke er hjemme,
medicinen ligger til langt op ad dagen.....
men så er det at KvikkeSiffe får en idé!
Hvad med at tage vasketøjet med ud på Næsset?
Give det en gang vask på Planeten og lade det tørretumlesig i luften under den høje Hæg?
Ja Joooee... da...... det KAN man jo osse godt gøre!
Nu nøjes jeg med at hælde snavset tøj i sorte sække og drage hjem til min tryghed.
Hælde i maskine og hænge op i luften!
Se, det er nu noget andet end en minimaskine og 3.salslejlighedsluft
- selv om der er 40-tommer-TV og et lækkert køkken.
En ekstraGODTE:
Brandmanden må komme til Planeten for at få sit tøj Igen!
Alle kneb gælder når en mor vil se sine unger. Ikk´?

3 kommentarer:

  1. Det var en rigtig snedig plan!!!
    Bravo :-)

    SvarSlet
  2. Meget meget snedigt.
    Det vinder du vist meget mere ved, end hvad det koster at køre et par maskinfulde igennem hjemme.

    SvarSlet
  3. Ja det er godt med planer ;-)
    -- især dem der fører ekstra goder med sig ;-)
    TAK for ordene begge to.
    KH Siffe

    SvarSlet