onsdag den 1. oktober 2008

Gå nu Nat...

... ja det sagde jeg ... men liige et par ord på vejen.

I dag oplevede jeg et gensyn med mit tidligere jeg. Et ganske rart gensyn. Chefen ringede - sad i en kø på vej hjem fra jobbet. Han var stolt og brugte lige sin Mutti til sparring. Han har udviklingssamtaler med sine medarbejdere - et felt jeg er/var ganske velbevandret i. Nu kunne vi lissom *udveksle erfaringer*.

FEDT!!

Den tager jeg med i seng ... følelsen ... glæden ... det giver vel gode drømme ikke?

PS:
Iøvrigt har jeg engang hørt at når man drømmer om huse er/kan det være et billed på en selv. I nat drømte jeg om et megastort spændende hus med masser af rum og sengepladser der var ved at blive sat i stand. Der var mange hjælpere i drømme - af den gode art.

Det billed kan jeg nu godt bruge ;-) - det er da væsentlig bedre end at ha mareridt.

6 kommentarer:

  1. dejligt at læse dine indlæg der lyder af glæde og sjov og ro og tilfredshed.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det var en meget smuk drøm og den virker da meget sandsynlig. Jeg kan sagtens se dig, som det store , rummelige hus.
    Og ja- det er fedt, når man kan mærke de gamle kompetancer vende tilbage - bravo :-)

    SvarSlet
  3. Det var en meget smuk drøm og den virker da meget sandsynlig. Jeg kan sagtens se dig, som det store , rummelige hus.
    Og ja- det er fedt, når man kan mærke de gamle kompetancer vende tilbage - bravo :-)

    SvarSlet
  4. Øh, undskyld, men min pc er lidt sløv idag, så jeg fik vist trykket et par gange :-)

    SvarSlet
  5. Er det mon sidegevinster af at tage på strikkefestival(altså ikke trætheden) der skinner igennem de sidste par indlæg?

    SvarSlet
  6. Tak skal du ha Frida ... det er som du siger .. glæde fred og ro.

    Miri: ... jamen jeg kender da alt til sløvhed ... og dine kommentarer kan jo gerne gentages!

    Kære Tante ... både træthed og freden er sidegevinster ved det positive sociale samvær jeg nød på Festivallen ... har meldt mig til næste år ... håber vi ses igen.

    KH Siffe

    SvarSlet