onsdag den 15. oktober 2008

Glæder i dag: .. kommende SOFA-ROKADE...



  • Taget er lagt til sidste plade. Nu starter indearbejdet på Atelieret! Billedet er fra før det gamle tag blev revet ned og spærrene malet! Det er godt at se hvor langt vi faktisk ER nået ;-) Lige nu REGNER det ned i STRÅLER. Jeg nyder lyden og glæder mig endnu mere til jeg kan indlemme rummet i mit revir. Min *gamle* kæmpehjørnesofa - som Teenageren overtog - venter på at holde sit indtog. Og jeg savner den. Teenageren overtager Chefens *gamle* lædersofa. Og Chefen investerer i en ny. På den måde bliver vi alle glade ;-)


  • Chefen ringede i dag og brugte mig endnu engang til lidt sparring om personaleledelse. Jeg nyder at bliver brugt som Mor der bare lytter og som sparringspartner der kan stille de rette spørgsmål - det gør mig stolt.


  • BrandmandsTeenageren ringede og fortalte om sine bilplaner - endnu engang glædes jeg ved at blive part i hans planer. Jeg må vare min mund for ikke med det samme at sige ... det har du da ikke råd til ... for mens han snakker kommer han jo selv frem til at liiiige nu har han ikke råd. Og jeg kan sagtens ha tillid til hans fornuft, hvis jeg lader ham komme frem til den og ikke behandle ham som ufornuftigt barn!

  • Filosoffen har ferie - tilbringer den med sit pædagpgjob og filosofstudier. PT er det Platon. Sparring ... øhhh .... hmmmm--- ikke med ham ... der kan jeg kun lytte ....

4 kommentarer:

  1. Her i huset har vi også en sofa, der flytter rundt....
    Fint når de unge mennesker selv når frem til, hvad det er råd til og specielt, hvad der ikke er råd til.
    Det er altid godt, når der er nogle, der gider lytte. :)

    SvarSlet
  2. Ja Jette ... det er nemlig rart.Chefens sofa er også en VandreSofa - der nu skal videre i sin færd.
    KH Ssiffe

    SvarSlet
  3. Når jeg kan - kan du sagtens!
    Har savnet din blog :-)

    SvarSlet
  4. Åh Tak Miri i lige måde ;-)
    Håber din tur var dejlig!
    KH Siffe

    SvarSlet