lørdag den 18. oktober 2008

Håb forude:

Der er stadig LIV på Planeten!

Sofaen begyndte at røre på sig. Ganske langsomt ud under tæppet kravlede noget ubestemmeligt frem og begav sig til lidt maleri i Rørvig hos Stefanie Wochek.

Efter 5 timer med en tysk-dansksproget undervisning og penselsving kravlede Livet hjem igen og sank sammen under tæppet med en ½ liter is - for at vende tilbage til Soveland.

Lige NU er Livet på vej over i Annekset for at sove yderligere en stund. Skal til Rørvig igen imorgen!

Sov Godt til jer andre!

3 kommentarer:

  1. godt at "höre" fra dig igen. min datter er i nedtur, har nu ligget i sin seng 23 timer i stræk, uden at komme ud for hverken at spise, drikke eller gå på toilet. ja, jeg må indrömme at det har jeg virkelig svært ved at forstå. jeg gör mit bedste for ikke at blive irriteret, men det holder faktisk hårdt indimellem at huske at hun jo ikke kan göre for det, hun er jo syg og at det er sygelig adfærd må vel alle kunne være enige om i hvert fald. puha, jeg bliver træt bare af at tænke på det.
    men, det er vist ikke det du har brug for at læse lige nu.
    pas på dig selv, söde.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Kære Frida - Åh hvor jeg forstår - både dig og din datter. Jeg mærker osse sønnernes og Venindens *irritation* når der er sort hos mig. Jeg tolker det som et ønske om *at få det dog godt* - og jeg er ganske *glad* for at jeg bor alene og ikke smitter dem i hverdagen. Det var det værste da Teenageren stadig var hjemmeboende og jeg var sortest. At være omkring en depressiv person må være utrolig hårdt ikke være rart. Men som du jo ved er det heller ikke ønsket eller rart at være depressesiv. Men bare det at du ER der tror jeg kan være en hjælp for din datter. For din bekymring er jo udtryk for omsorg. Og det har man brug for. jeg tror jeg vrøvler - håber du forstår.
    KH Siffe

    Kære Miri TAK ... det har været rart, men hårdt at være afsted. Jeg har sovet siden. Og kan det da der kun er mig og Mis'terne her.

    KH Siffe

    SvarSlet