mandag den 6. oktober 2008

Jeg GLÆDER mig:

.... jeg ved ikke, hvor jeg skal gøre af min Glæde ;-)

Lige nu sidder jeg midt i min minimale stue omgivet af kurve, poser og kasser med garn, maling, udklip, gamlebøger og blade, lærreder, tegneblokke og lignende ....... og jeg GLÆDER mig!

Til at mit Atelier, Værksted, Udestue ... Havestue ... eller hvad det nu skal kaldes .... til dette nye RådeRum er færdiggjort. Til indflytning, udflytning, ibrugtagning, indlevelse og udlevelse af mine drømme.

For det er en Drøm.

At få mit eget Atelier. At tage mig selv alvorlig. At Leve....

Her ses det fra forsiden af huset. Både den ene og den anden Forside ;-)

Hvis jeg vender hovedet ser jeg dette..... en skyggefuld ..... eller solrig plet ... alt som man tager det:Går jeg gennem Atelieret kommer jeg til Dækket på Terrassen. Her er MorgenPladsen ... hmmm ... nok snarere formiddagspladsen med sol..... og eftermiddagskaffen osse med lidt sol...

Kigger jeg ned ses dette: -----!!!

Kigger jeg lidt op ser jeg dette - mine potter - der stadig -trods manglende pleje - blomstrer villigt:Løfter jeg hovedet helt får jeg vuet ned i Baghavn aka Engen ... nu med Lupiner, Valmuer og Klokken8Blomst.... håber jeg da ;-)

... men samtidig er der en lillebitte stemme der hvisker slemme grimme ord. Du skal ikke tro du er noget! Den gamle Jantelov for fuld udblæsning. NU slukker jeg for den! Sådan. Så er der slukket ;-)

2 kommentarer:

  1. Der er så fint hos dig ! Hvor bliver det dejligt når dine drømmes Atelier bliver færdigt!
    Det er så dejligt at have et helt rum til alt det kreative !
    Dine små terresser, haven - der er så rart ! Ja- altså undtagen den døde mus :-)

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Miri ... her er dejligt... og selv døde mus ophæves til et niveau af skønhed når solen skinner og glæde føles ;-)
    KH SIffe

    SvarSlet