mandag den 6. oktober 2008

Når Universet rotter sig sammen!

Lige præcis når jeg har samlet min RegnormeRygrad sammen og skreget ud at der er GARNSTOP så bombaderes jeg med mails om helt abnormt fristende Garntilbud som jeg må sige frister mig ud over alle grænser!

I flæng skal nævnes:

Nusse og Nørkle: Prøv liiige at se det LimeGrønne Gedifra Fiocco

Garnsalg: lidt strømpegarn kan man vel altid bruges?

Uldstedet: der lokker med både garn og nye kurser

123knit.com: pruuuhhh.... peruvian Highland ... se lige farverne Hindbærsorbet(bare navnet!), Pink, Lilla....

Markno: der har uld til futter + lidt gratis flydende Latex ved storkøb
Se det sidste er jo næsten NØDVENDIGT da jeg lige har lavet et par tøfler til mig selv!

Jeg tror nærmest Universet sender mig prøvelser! Men indtil nu - holder det stadig. Mon det er som rugestop? De første 3 dage er de sværeste? ... eller er det 3 uger... 3 måneder....?

Jeg kunne blive ved - men det frister - så her kommer lidt andet strik!
Fundet i Restlageret (det lyder da ikke som om jeg har så meget vel - det er jo bare rester ;-))


Ca 6 nøgler Wienna a 50g. Derefter filtet - her gik det lidt galt. Fik bare puttet dem ind, tænkte mig ikke om, satte maskinen på normalvask 40 grader. Så da de kom ud var de barnehåndsstore. Så i vand med dem. Hive trække hive ... og Vupti ... et par lidt uregelmæssige tøfler. Nu mangler der bare lidt --- hmmm Lilla .... pynt. Måske en blomst. Måske en sål. Måske lidt snøre.
Med lidt træning er det en OK måde at reducere Restlageret - ret Kvikt tænkt Siffe! Måske skal jeg være bekymret for om lageret holder et helt år?

8 kommentarer:

  1. Ja, det er ski da svært at overholde et garnindkøbsstop....man bliver næsten endnu mere fikseret på garn, fordi man ved, man ikke må købe.

    Det var hyggeligt at se dig i Silkeborg, selvom vi kun fik udvekslet et "hej".

    Mange hilsner, Tina

    SvarSlet
  2. Uha, en tung beslutning Garnstop...
    Vedr. mp3 og lydbøger, prøv at kigge på min blog og læs om de erfaringer jeg har gjort. Sjovt nok har jeg også lige hørt Kineseren, en helt som du selv skriver overraskende men også vidunderlig bog. Ipod kan ikke bruges endnu til opload af lydbøger fra biblioteket, men de arbejder på en løsning - så måske en dag. Lån en lydbog uden at rejse dig fra sofaen. Herligt.
    www.garnogkat.blogspot.com
    god fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Kære Tina
    Ærgeligt med Silkeborgmødet - vi må ha bedre held i Svenborg-
    Jeg sukker endnu ved Garnstoppet .... det er som om det springer i øjnene nu ... alt det garn.
    Kh Siffe

    SvarSlet
  4. Kære Lina
    Tak for din kommentar.
    Jeg har via sønnen bibliotek i København forsøgt at låne direkte herfra. Men kunne ikke afspille formatet. Men jeg ser frem til at ku få det til at fungere ;-).... men med Garnstop og låneæydbøgerhjemmefra ... så kommer jeg da aldrig ud af huset ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Du bliver prøvet!!!
    Stå fast !
    Og tak for en dejlig begyndelse på min blogrunde :-)
    Hi hi :-)

    SvarSlet
  6. Kære Miri Selvtak - jeg må da sige du er morgenmenneske! kl 7.22 er midt om natten for mig ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  7. Sukkk ... er alt hvad jeg kan sige... jeg savner mine morgenstunder, men må vel være glad for muligheden for at sove til jeg vågner ;-)
    KHSiffe

    SvarSlet