lørdag den 22. november 2008

Hvem sagde Doven?...eller Mad på Bordet ... eller SåErDerServeret ........eller SiffeService endnu engang!

½ pose dybfrost biksemad (den fra coop) i ildfast fad
½ time i varm ovn (40 min sat ind i kold ovn)
2 æg klaskes ud oveni
5 min eller indtil æggene ser lækre ud
Serveres med Rødbeder eller Cornichoner - efter smag
samt groft rugbrød gerne med stærk sennep
alle ingredienser er rimelig langtidsholdbare eller dybfrosne
derfor velegnet til sådan nogen som MIG sa Siffe
VærsGo at Spis'

5 kommentarer:

  1. Hej, den manglende del af din krimi kan du downloade på din pc fra netlydbog.dk gratis og hvis du ikke har mp3 afspiller som understøtter deres valg så kan du hører den på din pc. Dit download ligger til aflytning i 30 dage og deefter kan den gen-downloades.God fornøjelse. Jeg henter lige bogen her og nu, for jeg er lige blevet færdig med en anden supergod krimi. LindaT, kastrup

    SvarSlet
  2. Tusind TAK for tippet Linda
    Det vil jeg da forsøge ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. That looks wonderful. Maybe because I am a little hungry right now. :) Wish I could read your language to see how you made it.

    SvarSlet