søndag den 23. november 2008

DET er SJOVT!

Billedet yder ikke opskriften ære og hæder... handler mere om mine fotografiske gener
eller mangel på samme ;-) med mit digitale, men jeg kku ikke vente til imorgen!
Sjov strik fra min nye bog!.... og det er virkeligt SJOVT!
Nærmest tredimentionalt ...... skulpturelt STRIK!
Det er længe siden jeg har lært noget nyt i strik.
Noget jeg ikke har kendt til før.
At man kunne gøre sådan!
Og det er den bog fuld af!
Lynne Barr: Knitting new Scarves
Købt via Bookdepository for ca 90 kr

5 kommentarer:

  1. ...venter bare lige på det bliver d. 1.
    Husk i øvrigt Sjællandske fåreavleres julemarked i den gamle remise på østerbro i weekenden.
    Kommer selv søndag. Måske ses vi.
    Kærlig hilsen susanne k, lellinge

    SvarSlet
  2. Hej Susanne
    Hvad sker der den 1.? .... noget med garn?

    Jeg vil se om jeg kan komme søndag, men jeg har mange gæster æørdag så endnu ved jeg ikke ;-)
    Men jeg ville gerne!
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. næ - ikke garn. men for første gang i mange år er jeg nødt til at vente på at det bliver den 1. før jeg kan bruge penge igen. øv øv øv

    SvarSlet
  4. ØV ja det er da surt .... håber der kommmer riiiigeligt ;-)

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. hej, vad du är duktig, jag har haft den boken ett år nu, men kan inte sticka dom halsdukarna, mönstret du efterlyser liknar FISKEN tror jag den heter o finns gratis på filcolana eller nåt liknande

    SvarSlet