onsdag den 12. november 2008

Jeg TAKKER for mit selektive syn ;-)

Jo da - jeg KOM op
...endda til tiden.
Natten gik med at erobre Atelieret - aka Maleriet.

Nu er alle tegne- og malergrejet flyttet ud på arbejdsbordet.
Det gav god plads i stuen - der fremover blive Strikkestuen ;-)

Det kræver energi.
Ikke så meget det at flytte grejet.
Mere at *indtage* nye rum. Nye indtryk.
Lissom da døren i stuen blev lavet - det tog mig en uge at vænne mig til hullet i væggen.
Så det passer mig fint at Håndværkeren tager hjemmedage.
Jeg har brug for al aktiv hjernekapacitet til at fordøje nye indtryk. Osse selvom de er gode.
Derfor har jeg valgt at skippe Malegruppen i dag.
Jeg må passe på ikke at lægge sten på sten på Stressmuren.

Hmmm... måske skulle jeg flytte affaldet udenfor vinduet?
Jeg ser det tydeligere på billedet end i virkeligheden.
Jeg takker for mit selektive syn ;-)

5 kommentarer:

  1. På trods af hjemmeblindhed, så ville det helt sikkert pynte og hygge hvis udsigten kun viste din grønne have.

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor skaber du nogen dejlige kroge i dit hjem :):) Og sikke et fedt stafeli! Jeg tror jeg må ønske mig sådan et... det jeg har , kan finde på at klappe sammen midt i det hele :D

    SvarSlet
  3. Åh ja Tina - sådan et har jeg osse.
    Dette er OK, men ..... hmm.... utilfreds kan jeg jo altid være .... det dækker for kanten når man maler og ....

    Egentlig er det vel OK
    men billederne bliver ikke som jeg vil ;-)

    SvarSlet
  4. Nej- det der selektive syn, det besidder jeg også :-)
    Hvilke vindue ud mod lyset- du er en heldig svedske :-)

    SvarSlet