lørdag den 22. november 2008

Scarf-Lovers .... LOOK here:

Kan I huske at jeg gik ShopAmok i Bookdepository?

Nu er bøgerne begyndt at komme.
I dag modtog jeg denne:


Lynne Barr .... Knitting new scarf

Og jeg kan godt sige:

I'm in love

Der er de mest spektakulære tørklæder jeg længe har set.

Her er tørklæder ikke bare en lang strimmel med lidt mønster,

men gennemarbejdede kunstværker.

Opskrifterne er på engelsk.

Alle former og teknikker.

Det bli'r en udfordring, rent strikketeknisk.

Men teknikkerne er nu forklaret bagi bogen.

Her kan der læres forkortede rows, intarsia strik, I-cord, slip-sticthes og meget mere.

Da det er tørklæder er det overskuelige projekter.

Det eneste minus er at teksten er meget lille.

Så enten står det på større briller eller *opkopiere* opskriften.

Kan varmt anbefales!

4 kommentarer:

  1. Den bog er SÅ god!!!! Den ønsker jeg mig helt sikkert også :):)

    SvarSlet
  2. en det skal du gøre ... og kobt på bookdepository er den slet ikke så dyr
    Glæd dig bare ... du vil elske den ... jeg sidder og kigger og læser endnu ;-)
    KH Siffe

    SvarSlet
  3. Den bog ser godtnok spændende ud, den kommer på ønskelisten :)

    SvarSlet
  4. Du kan godt gflæde dig Jette ;-)
    Godt det snart er Jul!

    SvarSlet