mandag den 24. november 2008

Tak til min kære Veninde.....

I morgen skal jeg til det månedlige mentale eftercheck.


Det er en rar trædesten at have.


Min Mentale Mekaniker er en rar lyttende mand på min egen alder. Han er meget forsigtig, positiv og bekræftende. Nej ikke sådan at han bare taler mig efter munden. Han er god til at fastholde sig selv og sine meninger. Og god til at sige det samme igen og igen. Og gentagelser er hvad er godt for mig.


I dag ringede Veninde og meldte sin ankomst.

Til varm kakao, snak og strik ... i en ikke prioriteret orden.

Sammen fik vi bakset mit Karlekammerskab ind i Atelieret. Så nu er der ved at være færdigt. Elektrikeren kommer dog først 2.uge i december ... så endnu trækkes der forlængerledninger rundt.

På Lørdag kommer Vennerne og Familien til Kaffe og Tag-selv-kage-bord. Sidste år var første gang siden overfaldet at jeg orkede gæster og indførte så en Gæst-Light-Udgave. Og det blev en vældig succes på 15 kvm. Og en hel del mennesker. Mange forskellige slags kager og kaffe og thé en masse.

Jeg håber det bli'r lige vellykket denne gang. Angsten er allerede i fuld gang i kroppen, men jeg fastholder mig LYSTEN til at ha gæster, og gentager gerne for mig selv:

Angst er KUN en følelse, KUN tanker ... det er IKKE mig!

Og gentager jeg det ofte nok .... tja så *overlever* jeg vel osse på Lørdag med glæde.

2 kommentarer: